Some of the key skills required for an HR Assistant job in the UAE may include:Communication Skills: HR assistants must have excellent verbal and written communication skills, as they are often required to communicate with employees, management, and other stakeholders.
Organizational Skills: They must be highly organized and able to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines.
Attention to Detail: HR assistants need to be detail-oriented and have strong attention to detail when managing employee records, preparing reports, and ensuring compliance with employment laws and regulations.
Technology Skills: HR assistants should be proficient in using technology, including HR software, Microsoft Office, and social media platforms.
Problem-Solving Skills: They should be able to solve problems creatively and proactively, and have the ability to analyze data and make informed decisions.
Customer Service: They must have excellent customer service skills and be able to handle employee inquiries, complaints, and requests professionally and courteously.
Teamwork: They should be able to work well as part of a team and collaborate with colleagues in different departments.
Knowledge of UAE Labor Laws: They must have a good understanding of the UAE Labor Laws and regulations to ensure compliance and avoid legal issues.
HR Assistant Training for UAE Jobs
🔸3/6 Months
🔸Placement Assistance
Topics covered
⭕Excellent verbal and written communication skills
⭕Letter & Mail drafting Skills
⭕Computer Skills (MS Office)
⭕Keyboard Skills (Arabic & English)
⭕Knowledge of UAE Labor Law
Fees: 16000 for 3 months 32000 for 6 months
Online and offline
wa.me/+919539051386
Explore International
Manjeri | Alanallur | Perinthalmanna | Cherpulasseri
www.visaprocess.ae
------------------------
à´¯ുഎഇയിà´²െ HR Assistant à´œോà´²ിà´•്à´•് ആവശ്യമാà´¯ à´šിà´² à´ª്à´°à´§ാà´¨ à´•à´´ിà´µുകൾ:
ആശയവിà´¨ിമയ à´•à´´ിà´µുകൾ: à´Žà´š്à´š്ആർ à´…à´¸ിà´¸്à´±്റന്à´±ുà´®ാർക്à´•് à´®ിà´•à´š്à´š à´µാà´•്à´•ാà´²ുà´³്ളതും à´°േà´–ാà´®ൂലമുà´³്ളതുà´®ാà´¯ ആശയവിà´¨ിമയ à´•à´´ിà´µുകൾ ഉണ്à´Ÿാà´¯ിà´°ിà´•്à´•à´£ം, à´•ാà´°à´£ം അവർ പലപ്à´ªോà´´ും à´œീവനക്à´•ാർ, à´®ാà´¨േà´œ്à´®െà´¨്à´±്, മറ്à´±് à´ªà´ോà´•്à´¤ാà´•്കൾ à´Žà´¨്à´¨ിവരുà´®ാà´¯ി ആശയവിà´¨ിമയം നടത്à´¤േà´£്à´Ÿà´¤ുà´£്à´Ÿ്.
ഓർഗനൈà´¸േഷണൽ à´•à´´ിà´µുകൾ: അവർ വളരെ à´¸ംഘടിതവും à´’à´¨്à´¨ിലധിà´•ം à´œോà´²ികൾ à´•ൈà´•ാà´°്à´¯ം à´šെà´¯്à´¯ാà´¨ും à´œോà´²ിà´•്à´•് à´®ുൻഗണന നൽകാà´¨ും സമയപരിà´§ി à´ªാà´²ിà´•്à´•ാà´¨ും à´ª്à´°ാà´ª്തരാà´¯ിà´°ിà´•്à´•à´£ം.
à´µിശദാംശങ്ങളിà´²േà´•്à´•ുà´³്à´³ à´¶്à´°à´¦്à´§: à´œീവനക്à´•ാà´°ുà´Ÿെ à´°േഖകൾ à´•ൈà´•ാà´°്à´¯ം à´šെà´¯്à´¯ുà´®്à´ªോà´´ും à´±ിà´ª്à´ªോർട്à´Ÿുകൾ തയ്à´¯ാà´±ാà´•്à´•ുà´®്à´ªോà´´ും à´¤ൊà´´ിൽ à´¨ിയമങ്ങളും à´šà´Ÿ്à´Ÿà´™്ങളും à´ªാà´²ിà´•്à´•ുà´¨്à´¨ുà´£്à´Ÿെà´¨്à´¨് ഉറപ്à´ªുവരുà´¤്à´¤ുà´®്à´ªോà´´ും à´Žà´š്à´š്ആർ à´…à´¸ിà´¸്à´±്റന്à´±ുà´®ാർ à´µിശദമാà´¯ി à´¶്à´°à´¦്à´§ിà´•്à´•േà´£്à´Ÿà´¤ുà´£്à´Ÿ്.
à´¸ാà´™്à´•േà´¤ിà´• à´µൈദഗ്à´§്à´¯ം: à´Žà´š്à´š്ആർ à´¸ോà´«്à´±്à´±്à´µെയർ, à´®ൈà´•്à´°ോà´¸ോà´«്à´±്à´±് à´“à´«ീà´¸്, à´¸ോà´·്യൽ à´®ീà´¡ിà´¯ à´ª്à´²ാà´±്à´±്à´«ോà´®ുകൾ à´Žà´¨്à´¨ിവയുൾപ്à´ªെà´Ÿെà´¯ുà´³്à´³ à´¸ാà´™്à´•േà´¤ിà´•à´µിà´¦്à´¯ ഉപയോà´—ിà´•്à´•ുà´¨്നതിൽ à´Žà´š്à´š്ആർ à´…à´¸ിà´¸്à´±്റന്à´±ുà´®ാർ à´µൈദഗ്à´§്യമുà´³്ളവരാà´¯ിà´°ിà´•്à´•à´£ം.
ഉപà´ോà´•്à´¤ൃ à´¸േവനം: അവർക്à´•് à´®ിà´•à´š്à´š ഉപà´ോà´•്à´¤ൃ à´¸േവന à´µൈദഗ്à´¦്à´§്à´¯ം ഉണ്à´Ÿാà´¯ിà´°ിà´•്à´•ുà´•à´¯ും à´œീവനക്à´•ാà´°ുà´Ÿെ à´…à´¨്à´µേഷണങ്ങൾ, പരാà´¤ികൾ, à´…à´്യർത്ഥനകൾ à´Žà´¨്à´¨ിà´µ à´ª്à´°ൊഫഷണലാà´¯ും à´®ാà´¨്യമാà´¯ും à´•ൈà´•ാà´°്à´¯ം à´šെà´¯്à´¯ാൻ à´•à´´ിà´¯ുà´•à´¯ും à´µേà´£ം.
à´Ÿീം വർക്à´•്: à´’à´°ു à´Ÿീà´®ിà´¨്à´±െ à´ാà´—à´®ാà´¯ി നന്à´¨ാà´¯ി à´ª്രവർത്à´¤ിà´•്à´•ാà´¨ും à´µിà´µിà´§ വകുà´ª്à´ªുà´•à´³ിà´²െ സഹപ്രവർത്തകരുà´®ാà´¯ി സഹകരിà´•്à´•ാà´¨ും അവർക്à´•് à´•à´´ിയണം.
à´¯ുà´Žà´‡ à´¤ൊà´´ിൽ à´¨ിയമങ്ങളെà´•്à´•ുà´±ിà´š്à´šുà´³്à´³ à´…à´±ിà´µ്: à´¨ിയമം à´ªാà´²ിà´•്കൽ ഉറപ്à´ªാà´•്à´•ാà´¨ും à´¨ിയമപരമാà´¯ à´ª്à´°à´¶്നങ്ങൾ à´’à´´ിà´µാà´•്à´•ാà´¨ും അവർക്à´•് à´¯ുà´Žà´‡ à´¤ൊà´´ിൽ à´¨ിയമങ്ങളെà´¯ും à´šà´Ÿ്à´Ÿà´™്ങളെà´¯ും à´•ുà´±ിà´š്à´š് നല്à´² à´§ാà´°à´£ ഉണ്à´Ÿാà´¯ിà´°ിà´•്à´•à´£ം.
Comments
Post a Comment